|
Настройки: Разшири Стесни | Уголеми Умали | Потъмни | Стандартни
БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА
2007, кн. 2
ЕЗИКОЗНАНИЕ И ЛИТЕРАТУРОЗНАНИЕ
Андреана Ефтимова, Анатомия
на аргументативните грешки
Марияна Стефанова, Български
метаинформационни структури за евфемистично предаване на информация
Кирил Димчев, Научното дело на доц.
Стайко Кабасанов и някои актуални въпроси на методиката на обучението по български
език
Ганка Янкова, Станка Костадинова, За
синтетичните (и/или комбинирани/комплексни) упражнения и мястото им в учебния
процес по български език
Яна Рашева-Мерджанова, Библията
в училище - педагогическа концепция и методическа парадигма
Теменуга Тенева, Многоречието
на поетическия текст в повторителността на казването му (Разпознаване и смисъл
на някои стихотворни техники)
ДИСКУСИИ
Асоциация на учителите по български език и литература, Публично
обсъждане на наболели въпроси
Цветелина Георгиева, Мнение
за формàта на изпита по български език след седми клас
Камелия Станчева, За
и против учебно-изпитната програма по български език и литература за приемане
на учениците след завършен 7. клас
Елинка Василева, Изпитът
след 7. клас
ИНФОРМАЦИЯ
*** Учебно-изпитна програма
за държавен зрелостен изпит по български език и литература
|