|
Настройки: Разшири Стесни | Уголеми Умали | Потъмни | Стандартни
БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА
2008, кн. 4
РАЗВИТИЕ НА КРИТИЧЕСКОТО МИСЛЕНЕ ЧРЕЗ ОБРАЗОВАТЕЛНИЯ ПРОЦЕС ПО БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА
Дейвид Клустер, Какво
представлява критическото мислене?
Татяна Ангелова, Развитие на критическото
мислене на студенти по българска и славянска филология чрез избираемия лекционен
курс "Учебни речеви жанрове: текстолингвистични, социолингвистични и психолингвистични
аспекти"
Людмила Берковска, Политики
на образование и оценяване. Тестът: подменената функция
Бонка Василева, Развитие
на критическо мислене в уроците по български език чрез използване на медийни
текстове
Юлиян Наков, Хуманизиране
отношенията учител-ученик и квалификационната програма "Развитие на критическото
мислене чрез четене и писане"
Лидия Дачкова, Българската
асоциация по четене и международната програма "Развитие на критическото
мислене чрез четене и писане"
Кирилка Демирева, Интертекстуалност,
мултикултурно образование, критическо мислене
ДИСКУСИИ
Михаил Виденов, За
обучението по български език
Татяна Александрова, Лингвистичната
терминология в учебниците по български език за основното училище и целите на
обучението
ИНФОРМАЦИЯ
Анета Ненова, Национална
конференция на тема "Третирането и оценяването - смисъл и практика"
Иван Симеонов, Нов сборник
с доклади от научна конференция
Дария Карапеткова, Италиански
брой на "Литературен вестник"
|