|
Настройки: Разшири Стесни | Уголеми Умали | Потъмни | Стандартни
ОДА ЗА РЕКЛАМАТА Петър Краевски Подведох се по една реклама. Купих си лекарство против разстройство. Изпих го. Прочетох инструкцията: „Странични ефекти - разстройство”. Така се убедих, че рекламата има кумулативен ефект. Пояснявам: Продукт + Реклама = Продукт Прим, т.е. продукт, който ти е метнал примката. Рекламата е цяр за хипохондрици - мехлем за сетивата и скалпел за портфейла. Рекламата е нужна като шампанското и хайвера за всяко живо същество. Рекламата е червеното на зелената ябълка. Рекламата е сапун, който хвърлят на удавник. Казват, че най-добрата реклама била „от уста на уста”. Това го е измислил някой бакалин със залежала паста за зъби. Ако рекламата беше истина, лосионите против косопад трябваше да ги предлагат плешивци. Напоследък така се пристрастих към рекламите, че пропусна ли праймтайма, изпадам в абстиненция. Обява: „Разказвам реклами за лека нощ. За рекламни блокове - отстъпка!”. Често сънувам, че съм герой в телевизионна реклама. Стрелям с шишане по дамски превръзки с крилца. После идва Хичкок и сънят се превръща в кошмар ала „Птиците”. Първият въпрос на психиатъра не е ли: „Коя е любимата ви реклама?”. И боклуците имат нужда от реклама, тя се нарича „политически PR”. В политиката най-ефикасната реклама е демагогията. Дойде ли време за избори, народът е в промоция, а истината - на безценица. Рекламодатели, не забравяйте, че рекламата е родна сестра на рекламацията. И един съвет към рекламистите. Никога не пишете фирмата на спортния тотализатор „ТОТО” по вертикала - хората с развинтена фантазия ще видят двойна експонация на сексуален акт, т.е. по едно прецакване за първо и второ теглене: Т О Т О
© Петър Краевски |