Издателство
:. Издателство LiterNet  Електронни книги: Условия за публикуване
Медии
:. Електронно списание LiterNet  Електронно списание: Условия за публикуване
:. Електронно списание БЕЛ
:. Културни новини   Kултурни новини: условия за публикуване  Новини за култура: RSS абонамент!  Новини за култура във Facebook!  Новини за култура в Туитър
:. Книгомрежа  Анотации на нови книги: RSS абонамент!
Каталози
:. По дати : Октомври  Издателство & списание LiterNet - абонамент за нови публикации  Нови публикации на LiterNet във Facebook!  Нови публикации на LiterNet в Twitter!
:. Електронни книги
:. Раздели / Рубрики
:. Автори
:. Критика за авторите
Книжарници
:. Книжен пазар  Книжарница за стари книги Книжен пазар: нови книги  Стари и антикварни книги от Книжен пазар във Facebook Нови публикации на Книжен пазар в Twitter!
:. Книгосвят: сравни цени  Среавни цени с Книгосвят във Facebook!
:. Книги втора ръка  Книги за четене Варна
:. Bücher Amazon
:. Amazon Livres
Магазини и продукти
:. Fantasy & Science Fiction
:. Littérature sentimentale
Ресурси
:. Каталог за култура
:. Артзона
:. Образование по БЕЛ
За нас
:. Всичко за LiterNet
Настройки: Разшири Стесни | Уголеми Умали | Потъмни | Стандартни

К. ***

Мария Липискова

web

К. имаше малки участия в проза за няколко минути. В клиповете се появяваше сестрата на К., която му носеше остатъците в една стая, без да го погледне, страхуваше се вероятно от К. След това местеше мебелите, покриваше К. с няколко по-дебели картона. Като в картуунчетата за уродчета кукли. С перфектното си мини тяло К. почти не се виждаше, само избутваше нещата, които можеха да се покажат в по-близък план. "Небесната храна", която вземаха от дръпнатите магазини за вкъщи, както и кутията от рекламата "Щастлив удар". От бързоразтворимите кафепоеми - за момента. Със стопираните, малко размазани разносвачи, които оставаха в близките кадри до металните, изрязани рамки на столовете и лампите с фиксирана светлина. К. се виждаше, излизаше, тогава ясно си личеше олющеното на велурената му подплата, прогорена в полуанфаса на сградите. Сигналножълтото в прозорците с означена дата до левия ъгъл. С постояннопротичащия текст по екраните с ефирни остатъци от японските цветове на тази любов и обезглавеното оранжево. Екзекутирано в тънкия арабски стил. Преминаващото жило на англичанина, отчужден в Ню Йорк. Мостът с двете кули, които оставаха винаги в Лондон, докато, пътувайки с метрото, ги нямаше другаде. Прекосявайки няколкото пресечки, полуугасени в надписите BILL и Одеон в центъра.

Като съзвездие от насекоми остатъците се носеха за няколко секунди. К. обикновено ги гледаше. Вероятно от Погнуса. Сестра му спокойно влизаше и ги прибираше.

 

 

© Мария Липискова
=============================
© Електронно списание LiterNet, 09.12.2004, № 12 (61)