Издателство
:. Издателство LiterNet  Електронни книги: Условия за публикуване
Медии
:. Електронно списание LiterNet  Електронно списание: Условия за публикуване
:. Електронно списание БЕЛ
:. Културни новини   Kултурни новини: условия за публикуване  Новини за култура: RSS абонамент!  Новини за култура във Facebook!  Новини за култура в Туитър
Каталози
:. По дати : Март  Издателство & списание LiterNet - абонамент за нови публикации  Нови публикации на LiterNet във Facebook! Нови публикации на LiterNet в Twitter!
:. Електронни книги
:. Раздели / Рубрики
:. Автори
:. Критика за авторите
Книжарници
:. Книжен пазар  Книжарница за стари книги Книжен пазар: нови книги  Стари и антикварни книги от Книжен пазар във Facebook  Нови публикации на Книжен пазар в Twitter!
:. Книгосвят: сравни цени  Сравни цени с Книгосвят във Facebook! Книгосвят - сравни цени на книги
Ресурси
:. Каталог за култура
:. Артзона
:. Писмена реч
За нас
:. Всичко за LiterNet
Настройки: Разшири Стесни | Уголеми Умали | Потъмни | Стандартни
За LiterNet > Из редакторската поща

@@@
=============================

ИЗ РЕДАКТОРСКАТА ПОЩА

Четете и пишете до редактора - editor@liternet.bg. Най-находчивите писма, бележки, отзиви, коментарии, фрагменти... ще бъдат публикувани тук. Бъдете аналитични, осторумни и лаконични! Бъдете откровени! Чакаме ви! :)

11.11.2004

Изобщо хората, които пишат напоследък, като че ли страдат от неразбиране на простия факт, че една творба все пак трябва да е по някакъв начин различна. Защото никой няма да седне да чете едно и също нещо до безкрай. А дори и да има такава публика, аз лично не бих й се радвала. В нещото, което се създава, трябва да има друго нещо, което евентуално да бъде намерено от човека, който после го възприема. Може дори да се представи така. Дори приятелите ти ще се отегчават от теб, ако всеки ден им говориш едни и същи ежедневни, до болка познати на всички неща. Творчеството е изява на дадения човек/автор. Ако този човек няма какво да изявява от себе си или ако няма идея какво точно цели с това си занимание (както се случва много често), се получават абсолютни нонсенси.

Из писмо на редактор

02.09.2004

Tова, което сте изградили, е на много високо ниво, с отлична и достъпна организация на материалите и може би е най-разнообразният, информативен и амбициозен уебсайт за литература и култура (предвид успоредно-действащото издателство), който съм посещавала, а подобни успехи градят положителния имидж на България и на българите, особено сред нас си. Някак си е приятно да се види как в хаотичния и странно организиран и йерархизиран иначе български литературен/културен живот може да се намери посока и концепция с успешно практическо приложение и при това конкурираща софийския център.

Зоя Маринчева, гр. Остин, САЩ

25.07.2004

При почти пълната липса на печатни списания и вестници за деца и юноши, вашето списание изпълнява и тази важна функция.

19.07.2004

Понеже бих желал да се реванширам, а не мога като в азиатската басня да нарисувам с въглен един богат клиент, който всяка вечер да слиза от стената и да купува от вас по сто дебели книги, то ще направя нещо по-скромно. Аз вече го правя :)

Ще ви препоръчам на 30 мои приятели с молба те да ви препоръчат на следващите 30 и така съгласно експоненциалния закон скоро няма да остане човек у нас, а защо не и в чужбина, който да не е чул за вас. Малко, но от сърце.

13.07.2004

Някъде между "кибермодернизма" и "ягодовите дълбоки вдишвания" се транспонира многогласния поетичен свят на Стоил Рошкев. Стиховете му са добронамерено обиталище на думи от кадифената кутийка на високата поетика, от бутафорния куфар на странстващия артист, от незакърпените джобове на жаргонно модифицирания тийнейджър или от чекмеджето на един динамичено-романтичен мъж. Нещо като колажи на онзи самобитен художник Рошпака, само че от словеса. А зад платното на това "божуресто" битие, зад смисловия план на строфите тече един неравноделен саунд - по нотите на словореда, по лигатурите на гласни и съгласни, по синкопиращите рими, асонанси, анжамбмани. Идеите си имат звукопис, а звукописът често пъти е самодостатъчен. Така че задоволени остават всички сетива: ако не чуваш - виждаш, ако не разбираш - слушаш, ако си заслепен и нямаш слух - тогава вдишваш и няма как да не се ориентираш в поредната телепортация на поета.

Илиана Илиева

12.07.2004

В новите стихове на Ивайло Дагнев най-силно усетих "Зев", разчепква детайлите от мига в търсене на приликите с вечност, провокиращи асоциации, чувства и представи, тънко психологическо вмъкване в (женското) подсъзнание(то). "Покривите" са шумни и фрагментарни, което изисква специално състояние и умение, за да се ходи по тях без подхлъзване. "Дъждове"-те са осезаеми и някак си преждевременно помъдрели от любов да се разбере случващото се с другия. Има нещо Йовковско в тези дъждове. "Вяра"-та е наглед безaпелационна и стандартна, в стила на общохристиянското схващане, но поантата е неочаквано оригинална, чиста и проста като всяко проглеждане в самата истина за детството. Импресии с привкус на сентенции или сентенции под прикритие на импресии - "Първа пролет", "По следите на Свети Франциск от Асизи" и "Един миг от Пловдив". Няколко дискретно отворени врати към тихите минути на поета.

Илиана Илиева

23.05.2004

Да сте здрави и вдъхновени ти и целият Литернет - да продължавате делото на Кирил и Методий.

Една наша аспирантка преди малко е родила син, нарече го Кирил. И като дойде при нас, трима души, без да се уговорят, й пожелаха да роди и Методий. Тъй че вашите са много популярни тука :-)))

из писмо от Беларус

24.03.2004

Здравейте. Трябва да Ви кажа, че сте направили един много полезен и добър сайт. Поздравления. А също така да Ви благодаря, защото, докато бях ученик, с Вашия сайт си изкаравах шестиците по литература (а също така от време на време и джобните :) ).

 

=============================
Литературна мрежа / LiterNet